Acreditació

Recepció de notes de premsa i convocatòries al llarg de l'any

Si representeu un mitjà de comunicació i voleu figurar a la base de dades de premsa, escriviu un correu a media(ELIMINAR)@firatarrega.com

Acreditació durant la Fira

Per acreditar-vos com a periodistes a FiraTàrrega 2021, haureu d'emplenar aquest formulari (https://forms.gle/f7D232ih1S5qKLneA) fent constar les dades del mitjà de comunicació per al qual treballeu (nom i cognoms, adreça, telèfon i correu electrònic) així com el tipus d'acreditació que necessiteu: redactor/a, fotògraf/a o Equip TV. Cal omplir un formulari per persona.

Una vegada que hagueu omplert el formulari i tramitat la vostra sol·licitud rebreu la confirmació. Cap acreditació serà vàlida si no queda confirmada per part de l'organització de FiraTàrrega.

En el cas de redactors/es, en uns dies us farem arribar un correu amb indicacions per aconseguir entrades per als espectacles, segons disponibilitat (a causa de l'aforament limitat d'enguany us recomanem agilitat a l'hora de fer la reserva de localitats). Els fotògrafs/es i equips de TV podran accedir als espectacles per prendre imatges durant els 3 primers minuts, sense dret a seient i no caldrà que es faci reserva prèvia d'entrades.

L'acreditació dóna accés lliure a la Sala de Premsa i a La Llotja els dies de la Fira. La Sala de Premsa estarà equipada amb 2 ordinadors, impressora i connexió a internet. D'altra banda, l'equip de Servei de Premsa us ofereix en aquest espai el seu assessorament, així com la gestió d'entrevistes abans i durant els dies de la Fira.

Us recomanem que, un cop sol·licitada la vostra acreditació, reserveu el vostre allotjament el més aviat possible. El cost de l'allotjament anirà a càrrec de cada mitjà de comunicació. No obstant això, si necessiteu ajuda en la gestió d'aquest, ens ho podeu comunicar i us oferirem l'orientació que us sigui necessària.

* Tots els mitjans que sol·liciten l'acreditació a FiraTàrrega són d'alta a la llista de distribució de notes de premsa.

Cerca al web