Acreditació

LINK ACREDITACIÓ DE PREMSA 2017

FiraTàrrega 2017 tindrà lloc enguany del 7 a l'10 de setembre i, com cada any, us demanem que, si esteu interessats a fer-ne cobertura, us acrediteu convenientment.

Per a fer-ho, cal que ompliu aquest formulari online abans del dilluns 4 de setembre. Al formulari cal fer-hi constar clarament les dades del mitjà de comunicació pel qual treballeu (nom, adreça, telèfon i adreça electrònica). També heu d'especificar el tipus d'acreditació que necessiteu: premsa, premsa gràfica (fotògraf) o tècnic de televisió. Cal omplir un formulari per persona.

Un cop haguem tramitat la vostra sol·licitud rebreu la confirmació. Cap acreditació serà vàlida si no queda confirmada per part de l'organització de FiraTàrrega.

L'acreditació dóna accés lliure a la Sala de Premsa i a La Llotja els dies de la Fira, així com entrada al Club Pro. La Sala de Premsa està equipada amb ordinadors connectats a internet i telèfon. D'altra banda, l'equip del Servei de Premsa us ofereix en aquest espai el seu assessorament, així com la gestió d'entrevistes abans i durant els dies de la Fira.

Us recomanem que, un cop sol·licitada la vostra acreditació, reserveu el vostre allotjament tan aviat com pugueu. Si necessiteu ajuda en la gestió de l'allotjament, contacteu amb nosaltres.

Restem a l'espera de la vostra resposta el més aviat possible. Moltes gràcies per avançat.

*Tots els mitjans que sol·liciten l'acreditació a FiraTàrrega són donats d'alta a la llista de distribució de notes de premsa. Per modificar o cancel·lar aquestes dades, podeu enviar un e-mail a: premsa(ELIMINAR)@firatarrega.com.

Cerca al web